در سالی که به عنوان دستیار تدریس در دانشگاه تگزاس، سالی که هیچ گونه آموزش در زمینه تدریس یا حتی راهنمایی معنادار نداشتم، به شدت به تجربه کلاسی که در Wa Dai داشتم و کارم با Inoue تکیه کردم. در ترم دوم خود به عنوان TA حتی یک نظرسنجی از درس ادبیات را که برای دانشجویان خارجی طراحی شده بود تدریس کردم و در آن از همه چیزهایی که در حین تدریس دوره رمان در دو سال آخرم در Wakayama و در حین کار با Inoue Senesi یاد گرفته بودم استفاده کردم. بیش از هر چیز بر آموزش خواندن به دانشآموزان تمرکز کردم، و در انجام این کار تمام آنچه را که در زبان انگلیسی دانشجوی سال اول آموخته بودم، محقق ساختم. با یادگیری نحوه آموزش ادبیات به دانشآموزان غیر انگلیسی زبان، به اهمیت اجتناب از هر گونه نظریه و انجام کاری که مؤثر بود، پی بردم، و آن مطالعه دقیق برای شکل و معنا همراه با درک بافت فرهنگی، تاریخی و روانشناختی کار بود.
مجموعه شعر پیت
در این صورت، به نظر میرسد آموزش زبان هنوز هم از نظر روششناسی و هم از نظر منابع ورودی جدید به نوآوریها نیاز دارد. با این حال، به نظر میرسد که آموزش زبان در شاخ دوراهی است که آیا باید با ادبیات کنار بیاید و نتیجه آن این است که زبانآموزان زبان انگلیسی مجبورند در حین یادگیری زبان انگلیسی با مواد کمتر معتبرتر تهیه کنند. بنابراین، تعجب میکنیم که چرا کارشناسان برای مدت طولانی نسبت به پتانسیلهای ادبیات تا این حد بیتفاوت بودهاند، بهخصوص زمانی که گفته میشود مملو از «مواد معتبر با ارزش» است (کالی). واس و گلدینگ استدلال کردند که ویگوتسکی ابزار مفیدی را تشکیل داد، منطقه توسعه نزدیک یا ZPD، زیرا "استفاده از آن ساده و برای درک آموزش قدرتمند بود" (ص. 671). با این حال، علیرغم نفوذ گسترده آن در مدارس ابتدایی و متوسطه، ZPD قدرت محدودی بر آموزش عالی داشت (Wass شکلدهی و توسعه مهارتهای ارتباطی در دانشکدههای غیرزبانی در مؤسسات آموزش عالی همچنان مرتبط است.
اگرچه کاربرد نظریه ویگوتسکی در تدریس برای دانشجویان مفید است، مطالعات مرتبط در آموزش عالی کمیاب است. این مقاله سپس پیشنهاد میکند که ایده ویگوتسکی در مورد منطقه توسعه نزدیک و رویکرد داربست برای پرورش توانایی دانشآموزان برای تولید یک نمایشنامه کودکان انگلیسی به کار رود. از طریق حمایت دیگران توانا، فراگیران به درک عمیق تری از نمایش/ادبیات دست می یابند و از طریق رویکرد داربستی، دانش آموزان به طور پیوسته نیاز به کمک را پشت سر می گذارند، می توانند مستقل و مستقل کار کنند و نسبت به خود قبلی خود تواناترتر می شوند.
فصل مقدماتی یک نمای کلی از نقش های تاریخی، سیاسی و اجتماعی-فرهنگی آموزش زبان انگلیسی و انگلیسی در بنگلادش با اشاره به سه مرحله گسترده تاریخ سیاسی ارائه می دهد. این فصل نشان میدهد که انگلیسی همیشه موقعیتهای سلسله مراتبی متفاوتی را در رابطه با زبانهای محلی اشغال کرده است. این سلسله مراتب به تدریج شبکه ای از ایدئولوژی های زبان شناسی را ایجاد کرده اند که توسط نخبگان اجتماعی، سیاست های زبانی و مؤسسات آموزشی حمایت و پرورش می یابند.
تعاملات خواننده
علاوه بر این، همانطور که توسط مهن و جان اشتاینر پیشنهاد شد، مفهوم ویگوتسکی از perezhivanie که اغلب به عنوان تجربه زیسته ترجمه می شود و از نظر عاطفی و اجتماعی مرتبط است، در حین تجزیه و تحلیل ZPD شایسته بحث بود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید
مطالعات آینده ممکن است شامل مفاهیم ویگوتسکی در مورد احساسات برای بررسی تأثیر متقابل بین موضوع یادگیری و دیگران باشد. به قول مهن و جان اشتاینر، «آثار بدیع ادبیات، نمایش و علم با حمایت مستمر تغذیه میشوند - همانطور که آموزش و یادگیری در طول عمر وجود دارد» (2002، ص 52).
این تحقیق پیشنهاد میکند با کمک به دانشآموزان در تولید و اجرای نمایشنامه کودکان انگلیسی، نقش دانشآموزان را به یادگیرندگان فعال تغییر دهد. آموزش ساختگرایانه متفاوت از روشهای تدریس سنتی، فراگیران را قادر میسازد تا تواناییهای خودآموزی خود را بشناسند و تقویت کنند. در این دوره، دانش آموزان در یک محیط کارگاهی قرار می گیرند که با کلاس ادبیات سنتی که در آن معلم سخنرانی می کند و دانش آموزان گوش می دهند بسیار متفاوت است.
مطالعات آینده ممکن است دانشجویان بیشتری را به عنوان موضوعات تحقیقاتی خود برای بررسی اثربخشی مفهوم ZPD و رویکرد داربست ویگوتسکی شامل شود. ضمناً لازم به ذکر است که افراد مورد تحقیق دانشجویان کارشناسی ارشد هستند که توانایی بیشتری برای مقابله با تکالیف حاصل از ساخت یک نمایشنامه دارند. به پژوهشگران آینده پیشنهاد می شود که بلوغ فراگیران را در نظر بگیرند.
نمونه ای از نحوه استفاده از ادبیات در کلاس های انگلیسی
در مرحله آخر، اثربخشی روشهای پیشنهادی شکلگیری و توسعه شایستگی زبان خارجی را با استفاده از سخنرانیهای ارائهای تحلیل کردیم. نمونه مورد مطالعه شامل 45 دانشجوی دانشکده جامعه شناسی و حقوق در دانشگاه فنی ملی اوکراین "موسسه پلی تکنیک ایگور سیکورسکی کیف" بود. ما نتایجی را به دست آوردیم که کارایی رویکرد گفتار ارائه را در آموزش تولید گفتاری تایید کرد.
او از دانشگاه فلوریدا جنوبی در رشته آموزش ابتدایی فارغ التحصیل شد. او همچنین دارای گواهینامه آموزش دانش آموزان با موارد استثنایی است و در خواندن و انگلیسی به عنوان زبان دوم تأیید شده است. او تجربیات خود را در اینستاگرام @learningwithlynch به اشتراک می گذارد. در مجموع، تدریس ادبیات در دنیای واقعی یک فلسفه آموزش ادبیات مبتنی بر تجربه است که عملی و واقع گرایانه است، به سمت کمک به دانش آموزان در توسعه مهارت های فکری، و متعهد به آموزش مبتنی بر اهداف یادگیری واضح، دقیق و قابل مشاهده است.
علاوه بر این، دانشآموزان در مقابل صد مهدکودک بازی خواهند کرد که پاسخ مستقیم و معمولاً مثبت آنها به هنرپیشه-دانشآموز کمک میکند تا درک کند که کاربرد ادبیات معنادار و مثمر ثمر است. این کتاب معلمان را با روشهایی برای خواندن و مطالعه ادبیات با هدف تقویت و ارتقای تابآوری و تدبیر در کلاس درس ادبیات و خارج از آن و توانمندسازی دانشآموزان بهعنوان شهروندان جهانی با نقشهای محلی آشنا میکند. این مقاله یک پروژه آموزشی برای آموزش و یادگیری را مستند می کند که به دانشجویان ادبیات کمک می کند تا مهارت اصلی انضباطی خواندن را برای پیچیدگی پرورش دهند. ما خواندن دقیق پاسخهای دانشآموزان را از یک درس طراحی شده مشترک ارائه میکنیم تا بفهمیم وقتی دانشآموزان متون پیچیده را در دورههای ادبیات مقدماتی میخوانند چه اتفاقی میافتد. اهمیت رویکردهای تدریس ادبیات به ویژه در زمینه یادگیری زبان دوم توجه روزافزونی را به خود معطوف کرده است (عامر، 2003؛ غزالی، ستیا، موثمی،
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایران مدرس بازدید نمایید
با خواندن تریلینگ، ویلسون و کازین دریافتم که بالاترین لذت از دانستن عمیق ترین ریشه ها سرچشمه می گیرد. On Native Grounds گنجینه ای از ایده ها بود، و به عنوان الگویی برای درک ادبیات در زمینه ای غیر از دنیای باریک خودم، کورپوس کریستی یا بومونت یا آستین، دومی، تا سالهای خدمت من در آلمان و کره، عمل کرد. محققین که چندین سال معلم بوده اند، از اهمیت و تجربه جانشینی که در دنیای ادبیات زیاده روی می کند، قدردانی کرده اند.
اغلب با عصاره یا اشعار، من دوست دارم همه چیز را برای دانش آموزانم بخوانم تا بتوانند "احساس" بیشتری نسبت به متن پیدا کنند. با قطعات ادبی یا شعر بسیار هیجان انگیز، این می تواند بسیار قدرتمند باشد. مهم است که به دانشآموزان اجازه دهیم که در اولین بار به یک قطعه ادبی نزدیک شوند، بدون اینکه به آنها وظیفه خاصی غیر از خواندن ساده آن بدهیم.